Asistentka predaja


Asistentka predaja_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Biele pančuchy_Vzorovaný top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Ozaj, aký je váš názor na asistentky predaja - predavačky v obchodoch s módou? To, že niektoré sú milé a niektoré majú svoje vlastné muchy je jedna vec, ale čo tak ich celkový vzhľad? Myslím tým, čo hovoríte o ich oblečení a o ich úprave vizáže - špirála, make-up, rúž, vlasy?

          Chcete byť asistentkou predaja? Chcete pracovať v módnom obchode? Možno nemôžete, lebo by ste vyčnievali a svojho krásneho oblečenia a doplnkov by ste sa len tak nevzdali. Predstavte si napríklad, že prídete neupravené do práce, ktorá má veľa spoločného so slovom "Móda". Celý deň máte mať bielu košeľu, ktorá je na záhyboch kávová alebo lacno pôsobiaci top a obyčajné čierne nohavice, či džínsy divného strihu, špinavé "papučky", či pôvodne biele tenisky, a popritom počas celej pracovnej zmeny sa to okolo vás len tak hemží krásne upravenými a oblečenými ľuďmi. Zvládli by ste to? Asi nie, že! Som rada, že ste iné....

          Tak vážne, neviem úplne pochopiť, prečo manažéri predajní neobetujú pár kusov oblečení a doplnkov pre personál z aktuálneho katalógu. A dokonca týmto asistentkám predaja nenaordinujú starostlivosť o vlastný vzhľad. Je to určite správny obchodnícky krok a celkový dojem samotnej obchodnej značky by tým vzrástol. Stačí tak málo. Nie je to otázka peňazí, ale predsa imidžu. Alebo sa mýlim? Ja ako majiteľka obchodu (obchodnej značky) by som nikdy niečo také nedopustila. Moje dámy (ale aj páni) by môj butik a obchodnú značku museli reprezentovať v každom slova zmysle.

          A viete, že ste mi pár dní, čo som tu nebola, chýbali? Teraz som zvedavá na vaše postrehy a názory na dnešný príspevok.

Ahojte, vaša Katharine.
     

Asistentka predaja_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Biele pančuchy_Vzorovaný top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Asistentka predaja_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Biele pančuchy_Vzorovaný top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top a bunda: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Čižmy: Högl
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,