Nosím, čo chcem nosiť ja!?


Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful



         Nosím, čo chcem nosiť ja! Veta, ktorú používa snáď každý z nás a ktorú počujeme skoro vždy a všade. Lenže je na mieste aj otázka, dokedy sa môžeme riadiť týmito slovami a kto vlastne si môže dovoliť takéto tvrdenie? Áno, všetci máme právo si dať na seba to, čo považujeme pre seba za najlepšie a hlavne v čom sa cítime pohodlne.

          Pre niekoho je dôležité, aby splýval s davom ľudí a oblečie sa všedne, nenápadne, nevýrazne. A potom sú tu takí, ktorí siahnu po niečom, čo im dodá sebavedomie, pritiahne zrak okolostojacich alebo okoloidúcich, najlepšie všetkých. Či už ste radi stredobodom pozornosti alebo radšej preferujete "úkryt" seba samého pred svetom, stále si dávate na seba to, po čom vaša hlava, vaše srdce túžia a vaše ruky siahnu vždy pri návšteve šatníka. Problém nastáva, ak pri rozdávaní vkusu a "zmyslu pre všetko", čo je krásne ste nestáli v prvých radoch a nezvýšilo vám ani za zrnko maku. Je naozaj jedno, aký štýl máte, ale dôležitá je tu gustióznosť vášho uprednostňovaného štýlu, ktorý ukazujete ľuďom, a preto to majte stále na pamäti.

         Ak si dávate na seba to, čo sa vám páči, okay. Stane sa vám, že nenútene, podvedome sledujete pochvalu okolia a niekedy si všimnite, že ste pre niekoho inšpiráciou. Hoci viete ako na to a váš štýl chutí ako odkusnutý kúsok lahodnej makrónky, môže sa popri pochvale objaviť aj kritika, bez ktorej sa tiež nezaobídete. Za predpokladu, že vám chýba štipka estetičnosti, myslím si, že kritiku netreba nechávať bez povšimnutia a je dôležité, aby ste sa nad ňou občas pozastavili. To platí najmä vtedy, ak ste verejne známou osobou. V prípade kritiky netreba byť len ľahostajný a držať sa slov "Nosím, čo chcem nosiť ja", ale za nutné považujem popasovať sa s ňou poriadne a zodpovedne. Veď ste známy a takéhoto ľudia zvyknú nasledovať, obdivovať a rešpektovať. No keď si na seba hodíte niečo lacne pôsobiace (nemyslím tým lacné) alebo gýčovité, tak sa zamyslite, či je správne takúto kritiku neakceptovať. Niekedy to nemusí byť závisť vzhľadom na to, kým ste, čo ste doteraz dosiahli, ale len úprimné vyliatie skutočných emócií priamo zo srdca, že vyzeráte naozaj ako ... 

         A čo dnes nosím? V prvom rade, to čo chcem :-) a po druhé, sukňu opäť z mojej vlastnej dielne! Látka, ktorú som si kúpila, je pre mňa na nosenie dokonalá a môžem s vážnosťou v hlase povedať, že túto moju sukňu u mňa ešte zaručene uvidíte! Aby som nezabudla, kabelka od Parfois (ktorú ste mimochodom mohli nájsť v nákupnom centre Central tu v Bratislave) je mňamkou pre toto leto. :-)

Tak čo, už vám skončili nákupy vo výpredajoch? Aký naj kúsok ste si zaobstarali do vašej skrine? Musím povedať, že aj mne sa nejaké kúsky ušli, ale ako dievča, žena stále tvrdím, že mohlo byť aj viac... :-)

Vaša Katharine :-) 


Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful

Nosím, čo chcem nosiť ja!? Katharine-fashion is beautiful


Top: Stradivarius
Sukňa: Ja
Kabelka: Parfois
Sandále: Elle

Fashion is beautiful

Menovky: , ,