SÚŤAŽ SO ZONEROM


SÚŤAŽ SO ZONEROM_OUTFIT_FAREBNÉ LETO_KATHARINE-FASHION IS BEAUTIFUL_KATARÍNA JAKUBČOVÁ_FASHION BLOGGER



         Dnešný post bude iný ako tie predtým. Po tej dobe, čo ma čítate a podporujete svojimi láskavými komentármi, som sa rozhodla, že je čas vás konečne odmeniť. A o čo vlastne pôjde? Pripravila som premiérovú SÚŤAŽ, ktorá sa bude konať tu na blogu po prvý raz. Súťaž bude trvať vyše dvoch mesiacov, bude mať troch výhercov a dúfam, že bude stáť za to. Podmienky účasti v súťaži sú jednoduché a ja pevne verím, že sa radi do nej zapojíte. :-)

Čo je nutné urobiť pre zapojenie sa do nej? Takže poďme na to!

Podmienkami účasti v súťaži sú: 

  1. Poslať do prílohy e-mailu na katharinefib@gmail.com obrázok vášho outfitu vo formáte JPG, pričom názov témy je "Farebné leto". K fotke pridajte Meno a Priezvisko, tiež váš e-mail (Jasnačka, že zaslaním súťažnej fotografie súhlasíte s jej uverejnením tu na blogu,  na mojej FB stránke a na stránke zonerama).
  2. Odpovedať na otázku „Ako sa volá online galéria od tvorcov softwaru Zoner Photo Studia pre nekonečný priestor vašich fotiek?“ Odpoveď hľadajte na www.zoner.sk
  3. Stať sa fanúšikom môjho blogu cez Google+ a/alebo Google Friend Connect a/alebo Bloglovin.
  4. Lajknúť moju FACEBOOK stránku a zdielať tento príspevok na vašom Facebooku alebo blogu. 

Ceny do súťaže venovala spoločnosť Zoner s.r.o. a sú nimi: 


SÚŤAŽ SO ZONEROM_OUTFIT_FAREBNÉ LETO_KATHARINE-FASHION IS BEAUTIFUL_KATARÍNA JAKUBČOVÁ_FASHION BLOGGER


SÚŤAŽ SO ZONEROM_OUTFIT_FAREBNÉ LETO_KATHARINE-FASHION IS BEAUTIFUL_KATARÍNA JAKUBČOVÁ_FASHION BLOGGER


SÚŤAŽ SO ZONEROM_OUTFIT_FAREBNÉ LETO_KATHARINE-FASHION IS BEAUTIFUL_KATARÍNA JAKUBČOVÁ_FASHION BLOGGER


Začiatok súťaže je dnes 22.06.2015 a koniec 31.08.2015, pričom vyhodnotenie bude 15.09.2015. 
Súťaž platí pre Slovensko a Česko. 

Porota:

  1. Katarína Jakubčová (Fashion blogger).
  2. Stanislav Jendek (profesionálny fotograf).
  3. Spoločnosť Zoner s.r.o.

Vyhodnotenie súťaže bude uverejnené tu na blogu, na mojej FB stránke a tiež na stránke www.fotoskola.sk.

PS: Budem rada, ak sa súťaže zúčastnia aj chalani! 

Všetkým súťažiacim prajem veľa šťastia! :-)

Menovky: ,