ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)


ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)_Katharine-fashion is beautiful_Biela košeľa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Dnes vám opäť prinášam jeden biznis look, a teda ako sa obliecť do práce - elegantne, slušne a tak trochu originálne. ;-) Dobre už viete (aspoň dúfam), že do práce sa nemusíte obliekať len do kostýmov - sako a nohavice, prípadne sukňa, ale existujú aj iné možnosti. 

         Do zamestnania môžete vniesť aj šarm, či už v podobe blúzky s čipkou alebo s mašľou, zamatovej sukne alebo najlepšie  v podobe károvaných šiat s bielym golierom a čiernou stuhou. Samozrejme, že v biznise môže zaúradovať aj čosi iné romantické, či už siahnete po kvetovaných šatách s volánmi alebo po blúzke s módnymi zvonovými rukávmi, ktorej ďalším výrazným (prípadne dominantným), romantickým prvkom sú gombíky s ozdobným vzorom.


ČO NOSÍM:

          Môj tmavohnedý kabát bol tu na blogu už párkrát, takže nie je žiadnou novinkou. Považujem ho za nadčasový kúsok, pretože strihovo nikdy nevyjde z módy (aspoň podľa mňa). Mám ho už niekoľko rokov a myslím si, že je stále aktuálny. Obľúbila som si jeho odnímateľný kožušinový golier, ktorý kabátu vždy dodá určitú dávku luxusu. Keďže je v dĺžke po kolená, zvolila som si pod neho skladanú sukňu v tej istej dĺžke a v hnedej farbe, síce o čosi svetlejšej ako samotný kabát, ale to vôbec nevadí. Inak tento kabát väčšinou nosím do práce, ako len tak po vonku. Prípadne vhodný je aj do divadla, ale samozrejme, ak mám chuť a náladu, tak ho viem šikovne skombinovať aj s džínsami a teniskami. :-) 

         Nakoľko vonku to ešte nie je veľmi "ružové", stále svoje oblečenie vrstvím. Zvolila som si svoj osmičkový pulóver tmavozelenej farby, ale aby to však v kombinácii s hnedou nebolo príliš smutné, "rozbila" som to bielou košeľou, ktorú ste videli len nedávno tu. Ani sama neviem, či som si túto košeľu obľúbila pre ňu samotnú alebo len pre tie zlaté gombíky so zeleným kamienkom, ktoré som na ňu prišila. Naozaj veľká dilema, asi skôr to len predsa budú tie gombíky. :-) No a zvyšok outfitu tvoria doplnky - tmavozelené čižmy (tie sa často nevidia v uliciach), hnedú kabelku v mojom obľúbenom pevnom tvare a tmavohnedé kožené rukavice, ktoré si ešte sem tam stihnem dať pri tomto striedavom počasí. 

Vedeli ste?: Prvé gombíky sa objavili na európskych odevoch začiatkom 13. storočia. 

Pekný deň praje 
Vaša Katharine


ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)_Katharine-fashion is beautiful_Biela košeľa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)_Katharine-fashion is beautiful_Biela košeľa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)_Katharine-fashion is beautiful_Biela košeľa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ČO DNES NOSÍM DO PRÁCE (BIZNIS LOOK)_Katharine-fashion is beautiful_Biela košeľa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Košeľa: Medicine
Pulóver: S. Oliver
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Kúpený v OC Optima, Košice
Kožené rukavice: ???
Čižmy: Topánky
Kabelka: Parfois

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,